Пры звароце на "прамую тэлефонную лінію" і "гарачую лінію" грамадзянін павінен паведаміць:
- сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці);
- дадзеныя аб месцы жыхарства і (або) працы (вучобы);
- выкласці сутнасць звароту.
Пры звароце на "прамую тэлефонную лінію" і "гарачую лінію" прадстаўнікі юрыдычных асоб павінны паведаміць:
- найменне юрыдычнай асобы і яго юрыдычны адрас;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці);
- выкласці сутнасць звароту.
ЗВЯРТАЕМ ВАШУ ЎВАГУ
"Гарачыя лініі" не прызначаныя для тлумачэння грамадзянам і юрыдычным асобам пытанняў прымянення заканадаўства, а таксама прадастаўлення ім кансультацыйна-даведачнай інфармацыі.
Вынік разгляду зваротаў, якія паступілі ў ходзе "гарачых ліній", паказваецца толькі ў рэгістрацыйна-кантрольных картках.
Аб выніках разгляду зваротаў, не дазволеных у ходзе "прамых тэлефонных ліній", грамадзяне і юрыдычныя асобы паведамляецца ў парадку і тэрміны, прадугледжаныя для пісьмовых зваротаў.